Ethiek-mailinglist-VvEN

De VvEN beheert een e-maillijst onder de titel Ethiek-mailinglist-VvEN via Google Discussiegroepen (Discussion Groups). De lijst is bedoeld om berichten te verspreiden voor ethici (en ethiek-geïnteresseerden) over relevante congressen, webinars, lezingen, nieuwe publicaties enzovoort.

U hoeft geen Google-account te hebben of aan te maken om lid te worden van de lijst, al heeft dat wel enkele voordelen. Google suggereert dat een Google-account nodig is, maar dat is niet het geval. Kijk voor aanmelding, uitschrijving en adreswijziging in de rubrieken hieronder. Voor verdere vragen kunt u terecht bij de lijstbeheerder (ethiekinnederland@gmail.com).

U kunt een bericht sturen aan de andere leden van de lijst door het te adresseren aan: Ethiek-mailinglist-VvEN@googlegroups.com

Alleen leden kunnen een bericht aan andere leden versturen. Een bericht in uw postvak, verspreid via deze mailinglist, is te herkennen aan het voorvoegsel [Ethiek-mailinglist-VvEN] in de onderwerpregel.

Aanmelden voor de Ethieklijst

U kunt lid worden van de Ethiek-mailinglist-VvEN door een lege e-mail te sturen aan Ethiek-mailinglist-VvEN+subscribe@googlegroups.com

Mensen die een Google-account hebben, kunnen een aanvraag voor lidmaatschap van de lijst doen via hun Google-account.

Uw verzoek tot lidmaatschap van de lijst gaat dan naar de beheerder van de lijst. Deze kan u abonnee maken. In de regel gebeurt dat op korte termijn, maar houdt er rekening mee dat het ook een paar dagen kan duren als de beheerder niet aanwezig is. U krijgt een kennisgevingsbericht als u zich heeft aangemeld en ook als u lid bent geworden van de lijst. Het is niet mogelijk direct zonder tussenkomst van de lijstbeheerder lid te worden van de lijst. Dit om misbruik te voorkomen.

Afmelden

Stuur een e-mail naar ethiekinnederland@gmail.com
De lijstbeheerder verwijdert u handmatig uit de lijst.